פולק שרותי הפקה בע"מ – הפקות שמכסות הכל

ליווי. פיקוח. ייעוץ. לדפוס

הפקת דפוס הינה תהליך מתוכנן שבו רעיון יצירתי או צורך אירגוני הופך למוצר פיזי ,בענף הדפוס.
כחלק מתהליך זה, עוברת ההפקה  תרשים זרימה בתחנות שונות: משלב התכנון  ועד ליצירת מוצר סופי.

ליווי להפקת  דפוס

ליווי פרויקט דפוס מתחיל:

משלב התכנון ואפיון מוצר הדפוס (בדיקת המפרט הנדרש בהתבסס על צרכי הלקוח במוצר, סוג החומרים והטכנולוגיה המתאימים לדפוס), בחירת בית הדפוס או בית המלאכה המתאים לביצוע, פיקוח על שלב הבאת המוצר לדפוס בשיתוף פעולה עם הגורמים המעצבים (משרד עיצוב/פרסום/מיתוג) תוך הקפדה על איכות העבודה , בחירת חומרי גלם מתאימים תקנים שונים, הבאת דוגמאות לאישור במשרד הלקוח  ועל עמידה  בלוח זמנים  לאספקתו ליעד הסופי.

פולק שרותי הפקה תלווה את הפקת הדפוס שלכם בהתאם לצורך, תוך ניהול התהליך באופן מקצועי ואיכותי לשביעות רצונכם.

פיקוח להפקת דפוס

הפיקוח להפקות דפוס דורש מאתנו היכרות יסודית ומקצועית עם:

טכניקות הדפוס השונות המקובלות כיום  בענף בארץ ובעולם, חומרי הגלם השונים הנחוצים להפקת הדפוס, הכרת התכונות הכימיות של מוצרים וריאקציות בין חומרים שונים, מכונות ושיטות הדפוס השונות, ואנשי המקצוע בבתי הדפוס המובילים בארץ.

כחלק מתהליך הפיקוח לדפוס, מפיק הדפוס נמצא בבית הדפוס בזמן ההדפסה או בבית המלאכה במהלך הפקת המוצר. אחריותו של מפיק הדפוס לבצע התאמה בין דרישות וציפיות הלקוח לתוצאות בתהליך ההדפסה: בדיקת צבעוניות ותקנים נדרשים, "הרמת דגל" על כל שינוי במפרט , בדיקת לוח זמנים בין התחנות למניעת פגמים במוצר. תהליך זה קריטי למניעת תקלות בדפוס או בכל שלב אחר של ההפקה ומניעת חוסר שביעות רצון ועלויות מיותרות עקב כך.

בקרת איכות דפוס

הבקרה מתחילה משלב שליחת הקבצים לקדם דפוס. לוודא את תקינותם (רזולציית תמונות, שימוש בפורמטים שונים-CMYK, גלישות צבע, צלבי חיתוך מתאימים, רצף בעמודים (בהפקת ספר או חוברת), התאמת גודל העטיפה לספר.

לשם כך מופקים תדפיסי צבע, אייריסים והעתקי שמש – לאישור הלקוח, ובמקרה של דגמים ומארזים, "מוקאפ" סופי בחומרים אמיתיים ככל הניתן, לאישור לקוח. ואם נדרש כחלק מההפקה, בדיקת  גימורים והשבחות (פוילים, לכה סלקטיבית, לכה UV …)וחיתוכים במקומות הנכונים,

במסגרת בקרת איכות לדפוס מתבצעות ע"י מפיק הדפוס בדיקות לאורך כל ההפקה של איכות המוצרים המודפסים. במקרה של הדפסות חוזרות, נערכת השוואה במהלך כל ההפקה למוצר הדפוס המקורי על מנת לשמור על אחידות. ובמידת הצורך נערכים השינויים  הנדרשים כמו החלפת גלופות או כיווני נייר שונים, ציבעוניות הדפסה.

כל זה על מנת למנוע תקלות במהלך ההפקה .

ייעוץ לדפוס

הייעוץ לדפוס ניתן גם בשלב תכנון המוצר ומסייע ללקוח  להחליט על גודל המוצר/דף/עמוד/אריזה, מספר העמודים, העמדה וחלוקה נכונה, אופן הכריכה וכדומה, שיחסכו לכם הוצאות מיותרות בדפוס, אך הוא קיים גם כשרות עצמאי למכרזים שיש בהם סעיפי דפוס וכשרות למנהלי רכש ומנכלי"ם לחיסכון בעלויות דפוס בחברתם. במסגרת זו נקבעות פגישות עם מפיק הדפוס בהן נאסף חומר ומידע הכרחי להוצאת מפרט למכרז או המלצה לשינויים באופן הזמנת מוצרי הדפוס (כמויות, חומרים, משקלים)

"אני ממציא מוצרים עבור אנשים שיתאהבו בהם
לכן האסתטיקה והאיכות צריכים לזרום עד בלי סוף"

סטיבן ג'ובס