תוכניות בניה ותיקיות

הפקת תכניות בנייה ותיקיות פרויקט ייחודיות, המשמשות כקרש קפיצה בדרך אל הקונה הבא.

תכניות בנייה ותיקיות משמשות כאפיק שיווק מרכזי, ומחולקות למתעניינים באירועים עסקיים שונים: בפגישות מכירה, בכנסים, בתערוכות ובהשקות. הפקת פולדרים ומארזים ייחודיים ברמות גימור גבוהות, משדרת יוקרה והשקעה בלתי מתפשרת של החברה בפרויקט ובלקוחותיו.

כיצד נסייע לך לבלוט ולבנות את התדמית הרצויה?

  • התאמה מקורית לקהל היעד – ניסיון עשיר בהפקת תוצרים שיווקיים לענף הבנייה, מאפשר לנו להתאים את התוצר לשוק אליו החברה שלך משתייכת, לקהל היעד, לסוג האירוע ולנסיבות החלוקה. הפקת תכניות בנייה בכל גודל שיארזו במעטפות או מארזים מחומרים מקוריים, בהתאם לנראות הפרויקט.
  • מראה יוקרתי – כולל גימור שמעניק לפולדר את המראה הייחודי שלו: בשטאנץ מקורי ועם חומרים מיוחדים לציפוי (כגון נייר קטיפה עטיפת סקאי או עור), למינציה מט/מבריקה, תוספת לכה UV+ סלקטיבית למראה יוקרתי ועוד.
  • פתרון אחד לכל תוצרי הפולדר: ספרי תדמית וחוברות פרויקט, תכניות דירה לכל סוג, עטיפה תואמת לתוכניות, שילוט הפרויקט וחומרי שיווק וקד"מ נוספים. כל אלו יהיו ארוזים בתוך פולדר ומארז ממותגים, ברוח הפרויקט.

בין אם מדובר בכנס או בלקוחות שמבקרים במשרד המכירות, פולדרים וקלסרים ממותגים יסייעו לך לעצב את הרושם הרצוי, לשדר מקצוענות ולהעניק את הרגשה שיש להם על מי לסמוך.