זו השאלה שהביאה את ליפסון וקורמן לכתוב את הספר: תלת מימד "המהפכה התעשייתית החדשה", הוד ליפסון ומלבה קורמן הדפסה תלת ממדית היא סוג של ייצור אובייקט תלת ממדי על ידי הנחת שכבות רצופות של חומר אחת על גבי השנייה עד שכל האובייקט נוצר. שיטת ייצור זו כבר נמצאת בשימוש במשך עשרות שנים עבור ייצור מודלים […]
ספרי חיים וזיכרון מבקשים להציג את מורשתו של אדם יקר ומשפחתו, את דמותו הייחודית, רוח התקופה. הם מהווים עדות עולם לחייו של אדם ולפועלו, מזכרת, ההופכת לחלק ממורשתה של המשפחה כולה. הנגישות הרבה למעבדי תמלילים, וירידת עלויות הפקת הספרים תרמה רבות להתרבות ספרי הזיכרונות היוצאים מדי שנה בישראל.אך פרויקט הוצאת ספר זכרונות הוא פרויקט לא […]
מארז נכון, חכם וידידותי למשתמש מגדיל את שביעות רצון הלקוח ומהווה גורם מכריע לגבי קנייה חוזרת והצלחת המוצר. השפע על המדפים, החשיפה שבפירסום בעיתונות, באינטרנט, יוצרים צורך ליצור בידול חזק, ליצור אריזה ייחודית ובולטת, כזו שמעבירה מסר מהיר ללקוח. מלבד הערך שלה להגן על המוצר, אריזת מוצר היא הבמה הראשית שלנו להציג את רעיון המותג. […]
https://pollak-ltd.co.il/wp-content/uploads/תמונה-מאמר-1.jpg270710alonaradhttps://pollak-ltd.co.il/wp-content/uploads/לוגו-פולק-300-90.jpgalonarad2016-10-05 16:04:172016-12-27 13:23:26האריזה - שחקן ראשי במיתוג
איך הדפסה בתלת מימד תשנה את חיינו?
/ב- Uncategorized /על ידי alonaradזו השאלה שהביאה את ליפסון וקורמן לכתוב את הספר: תלת מימד "המהפכה התעשייתית החדשה", הוד ליפסון ומלבה קורמן הדפסה תלת ממדית היא סוג של ייצור אובייקט תלת ממדי על ידי הנחת שכבות רצופות של חומר אחת על גבי השנייה עד שכל האובייקט נוצר. שיטת ייצור זו כבר נמצאת בשימוש במשך עשרות שנים עבור ייצור מודלים […]
ספרי ביוגרפיה וספרי זיכרון
/ב- Uncategorized /על ידי alonaradספרי חיים וזיכרון מבקשים להציג את מורשתו של אדם יקר ומשפחתו, את דמותו הייחודית, רוח התקופה. הם מהווים עדות עולם לחייו של אדם ולפועלו, מזכרת, ההופכת לחלק ממורשתה של המשפחה כולה. הנגישות הרבה למעבדי תמלילים, וירידת עלויות הפקת הספרים תרמה רבות להתרבות ספרי הזיכרונות היוצאים מדי שנה בישראל.אך פרויקט הוצאת ספר זכרונות הוא פרויקט לא […]
האריזה – שחקן ראשי במיתוג
/ב- Uncategorized /על ידי alonaradמארז נכון, חכם וידידותי למשתמש מגדיל את שביעות רצון הלקוח ומהווה גורם מכריע לגבי קנייה חוזרת והצלחת המוצר. השפע על המדפים, החשיפה שבפירסום בעיתונות, באינטרנט, יוצרים צורך ליצור בידול חזק, ליצור אריזה ייחודית ובולטת, כזו שמעבירה מסר מהיר ללקוח. מלבד הערך שלה להגן על המוצר, אריזת מוצר היא הבמה הראשית שלנו להציג את רעיון המותג. […]